Of uw ticket ter restitutie kan worden aangeboden, wordt bepaald door de aan het tarief gekoppelde voorwaarden.

Restitutie-aanvragen

Verifieer of uw ticket is uitgegeven door Air France: dit is het geval als het ticketnummer begint met 057 en als in de linkerbovenhoek, onder het kopje “issuing carrier”, Air France staat vermeld.

Als hier de naam staat van een andere luchtvaartmaatschappij, dan dient uw aanvraag bij die maatschappij te worden ingediend.

Wij maken u erop attent dat alleen originele documenten kunnen worden geaccepteerd (dus geen fotokopiëen en/of faxen). Zorg dat u van alle documenten die u opstuurt kopieëen bewaart.

Gelieve er rekening mee te houden dat servicefees en toeslagen voor bijvoorbeeld papieren tickets niet worden gerestitueerd.
Voor refunds wordt € 25 administratiekosten/ticket in rekening gebracht.
Tickets geboekt via www.airfrance.nl of via ons Call Center

  • In geval van een e-ticket, belt u met 020 545 9756
  • In geval van een ‘papieren' ticket, kunt u de niet gebruikte vluchtcoupons en de passagierscoupon sturen naar
    Air France - Refunds, Postbus 7700, 1117 ZL Schiphol
Tickets geboekt via een reisbureau

U dient uw restitutie-aanvraag in te dienen bij het reisbureau dat het ticket heeft uitgegeven.